sobota 22. srpna 2015

Všichni chtějí přiložit "ruku" k dílu, aby pomohli právě vám! ...a světu




Krásné ráno,


dnešní článek je o našem dokončování, zdobení, finálních úpravách na sukýnkách (již brzy i jiných částech oděvů :)).

Jak jsem již psala, první kolekce s sebou přináší květiny. Spousty květin!
Proč zrovna květiny? Je tomu právě proto, protože jsme pojmenovali naši tvorbu (firmu prezentující mnou navržené oblečení) Fairies of Vik Ladyla (Víly Vik Ladyly). A chtěla jsem, aby mé/naše první tvoření souviselo především s nimi, vílami.
Oni se totiž láskyplnou péčí o rostliny (ale i zvířata) starají a nejen to, jsou i jejími strážnými anděly :)

Je vtipné vidět situaci, když začnu zdobit, fotit atd. námi vytvořené oděvy, jak se ke mě seběhnou naši domácí mazlíčci (kteří, jak jsem zmiňovala, mají jako strážné anděly právě víly). 
Tímto "seběhnutím zvířátek" mi bylo jasně "řečeno", že nejenom oni (zvěrstvo :D ), chce být součástí tohoto tvořivého procesu pro vás :))


více o Fairies of VikLadyla zde

další fotky na fb a instagramu







...pomocníček ;))







1 komentář: